

Voor het eerst reclameblok in finales Eurovisie Songfestival NPO1
Er zijn dit jaar voor het eerst reclameblokken te zien tijdens de uitzendingen van de halve finales en de finale van het Eurovisie Songfestival op NPO 1. AVROTROS bevestigt de komst van de STER-blokken, na berichtgeving hierover van songfestivalweblog.nl. Het gaat om één reclameblok per uitzending, aldus de omroep.
Voor de reclameblokken tijdens de halve finales op dinsdag en donderdag zijn zeven minuten ingeruimd en voor die in de finale op zaterdag vier minuten. De blokken zullen volgens de omroep te zien zijn als alle optredens zijn geweest en er gestemd kan worden, voorafgaand aan de daadwerkelijke uitslag en puntentelling. “Het is een vast tijdsblok waar een groot deel van de deelnemende landen ook overschakelt naar een reclameblok”, aldus een woordvoerder.
Het Eurovisie Songfestival vindt op 13, 15 en 17 mei plaats in Basel in Zwitserland. Namens Nederland doet Claude mee. Hij moet eerst in de eerste halve finale een van de tien finaletickets zien te bemachtigen.
Bron: BuzzE
Laatste nieuws



